Arhimandritul Sofronie: „Eu sunt de vină, căci nu sunt vrednic ca oamenii să mă iubească. Atunci vin pocăința și plânsul, iar acestea vindecă starea psihologică negativă prefăcând-o într-una duhovnicească”

Arhimandritul Sofronie:

Starea psihologică trebuie transformată în fapt duhovnicesc, în plâns: când simțim o ispită, sau când suntem desconsiderați de oameni sau atacați pe nedrept atunci inima se amărăște din pricina acestei nedreptăți și-și face felurite gânduri care influențează întreaga viață, iar rugăciunea se oprește îndată. Metoda de a ne vindeca de aceasta constă în a-l lăsa în pace pe fratele care ne-a nedreptățit și a deschide dialog cu Dumnezeu, să spunem:„Dumnezeu meu, eu sunt de vină, căci nu sunt vrednic ca oamenii să mă iubească. Atunci vin pocăința și plânsul, iar acestea vindecă starea psihologică negativă prefăcând-o într-una duhovnicească” (Min. 8.00-9.00)

Lasă un răspuns

