Admisiune la „Universitatea Duhovnicească”

321Admitere-la-academia-duhovniceasca.pdf

Trei întrebări suplimentare (de rezervă):

11. Dintre toți oamenii de pe pământ, dvs. sunteți primul, sau ultimul?
a) Eu sunt întotdeauna primul.
b) Eu sunt printre primii.
c) Eu nu sunt nici primul, dar nici ultimul.
d) Eu sunt printre ultimii.
e) Eu sunt ultimul dintre toți, sluga tuturor.

12. Cine merită să fie osândit?
a) Toți ceilalți, afară de mine.
b) Cei mai mulți merită să fie osândiți.
c) Unii merită să fie osândiți, alții merită să fie mântuiți.
d) Nimeni nu merită să fie osândit, nici eu.
e) Eu singur merit să fiu osândit dintre toți. Eu sânt singur vrednic de osânda iadului.

13. Domnul va împărți la judecată oamenii în „oi și capre”. Cine sunteți dvs.?
a) Oile sunt eu, caprele sunt ceilalți.
b) Eu sunt oaie, caprele Dumnezeu le știe.
c) Eu nu sunt nici oaie, nici capră.
d) Eu sunt capră. Toți oamenii sunt capre.
e) Caprele sunt eu, oile Dumnezeu le știe.

Lasă un răspuns

